■ توافق بر سرقوانین و پیامدها مبتنی بر نظریۀ انتخاب و مدرسه کیفی
____________________
■ سرفصلها:
– اهمیت نقش «معلم راهبر، مربی حرفهای» – گامبهگام تا توافق بر سر قواعد و پیامدها – خلق رابطهی دوستانه با دانشآموزان
____________________
■ با حضور:
حسام حسینزاده | دانشآموختهی رشتهی جامعهشناسی از دانشگاه تهران – عضو کمیتهی تحقیقاتی جامعهشناسی آموزش – ده سال سابقهی تدریس پنج سال اخیر در دبستان – مدرس رسمی آموزش خانواده و فرزندپروری انجمن روانشناسی تربیتی ایران مبتنی بر نظریهی انتخاب
____________________
◇ آکادمی رهیار، برگزارکنندهی دورههای توانمندسازی برای معلمان