کاربست ادبیات کودک در کلاس درس | محسن ذکااسدی
آخرین بروزرسانی:
■ از معلمهای دبستان (و گاهی حتی متوسطه) میشنویم که روخوانی، دایرهی واژگان و املای دانشآموزان مطلوب نیست.
این مشکل که بهخصوص پس از کرونا، بسیار شدیدتر شده است، سالها بعد با هیچ کلاس کنکور، یا با تدریس هیچ استادی در دانشگاه اصلاح نمیشود؛
در این وبینار به همین موضوع پرداختیم چراکه:
با شناخت ادبیات کودک و کاربست آن در کلاس درس میتوان با یکی از مهمترین و مؤثرترین راهها برای حل و یا پیشگیری از آن اقدام کرد.
■ سرفصلها:
– آشنایی با دورههای تاریخی ادبیات کودک در ایران
– معرفی برخی از نمونههای معروف ادبیات کودک در ایران
– آشنایی با برخی کارکردهای ادبیات کودک در کلاس درس
■ باحضور: محسن ذکااسدی
دکتری زبان و ادبیات فارسی،
سابقهی ده سال تدریس در مدارس مختلف تهران،
مؤلف کتاب داستان کودک در ایران،
راهبر آموزشی معلمان دبستان در تهران، کرمان و سیستان و بلوچستان
✨ آکادمی رهیار، برگزارکنندهی دورههای توانمندسازی برای معلمان