در بابِ معلمی دبستان | محمود شیخیان – آکادمی رهیار
جلسه 12 وبینارهای کاشت-داشت-برداشت
مدرس دوره محمود شیخیان
زمان ویدیو 46:04
نوشتن نظر کلیک کنید

در بابِ معلمی دبستان | محمود شیخیان

■ تمام معلمان در تمام مقاطع تحصیلی با چالش‌های مشابهی مانند مدیریت کلاس، ارزشیابی، انگیزش، پیشرفت تحصیلی، مواجهه با موقعیت‌های پیش‌بینی‌نشده و غیره دست‌و‌پنجه نرم می‌کنند. درعین‌حال، معلمی در هر مقطع تحصیلی، خاص‌بودگی‌های خود را داراست.
آنچه موضوع این وبینار است، برخی چالش‌های معلمی در دبستان در مقایسه با مقاطع دیگر است. چالش‌هایی که کمتر از آن‌ها صحبت شده و شایستۀ مداقۀ بیشتر هستند.
■ سرفصل‌ها:
– تفاوت‌های معلمی تمام‌وقت با معلم پاره‌وقت
– دبستان؛ ورود کودک و والد به نهادی به نام مدرسه
– ملاحظاتی در رابط با مواجهه‌های والدین با اولیاء دبستان
 
■ باحضور: محمود شیخیان
– 7 سال مدیریت و معلمی در دبستان رهیار (شعبۀ پونک)
-12 سال معلمی در مقطع متوسطه 1و2
– تدریس دروس ریاضی، مهارت‌های زندگی و تفکر و سبک زندگی
– تجربۀ 10 سال بازی‌های محیطی
– ترجمۀ کتاب «شش کفش عمل» اثر ادوارد دی‌بونو
– گردآوری و تألیف کتاب «بازی‌های تیم‌ساز»

آکادمی رهیار، برگزارکننده‌ی دوره‌های توانمندسازی برای معلمان

Instagram.com/rahyaracademy

t.me/Rahyar_Academy

Related posts

Don't miss reading these posts!
رویکرد UbD آکادمی رهیار

وبینار آشنایی با رویکرد «فهمیدن به‌واسطه طراحی» یا UbD

آکادمی رهیار کارگاه‌های «فهمیدن به‌‌واسطه طراحی» را برگزار می کند.

Read more

نشستی برای بازاندیشی سالی که گذشت | آرزو حبیبی – غزل اسماعیلی

◇ شماره سیزدهم از مجموعه وبینارهای رایگان «کاشت-داشت-برداشت»

Read more

نمی‌خواهم به مدرسه بروم | حیدر زندیه

◇ شماره یازدهم از مجموعه وبینارهای «کاشت-داشت-برداشت»

Read more

Comments

Share your comments with us

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *