شیوه‌های مدیریت انگیزه‌ی دانش‌آموزان در کلاس درس | علی صاحبی – آکادمی رهیار
جلسه 4 وبینارهای کاشت-داشت-برداشت
مدرس دوره دکتر علی صاحبی
زمان ویدیو 01:06:05
نوشتن نظر کلیک کنید

شیوه‌های مدیریت انگیزه‌ی دانش‌آموزان در کلاس درس | علی صاحبی

■ انگیزه‌سازان درونی که همان نیازهای اساسی هستند همواره با دانش‌آموزان همراهند و کار معلم گره زدن درس، فعالیت‌های درسی و تکالیف با نیازهای دانش‌آموزان است.

در این وبینار به چگونگی این پیوند با استفاده از ایده‌های نظریه انتخاب و مدرسه کیفی پرداختیم.

____________________

■ با حضور:
دکتر علی صاحبی | دکتری روانشناسی بالینی، فوق تخصص اختلالات وسواس
* مربی ارشد و عضو هیأت علمی موسسه بین‌المللی ویلیام گلسر

____________________

■ سرفصل‌ها:
– انگیزه‌ها از کجا می آیند؟
– آیا عوامل بیرونی می‌توانند انگیزه‌بخش باشند؟
– نقش معلم، مدرسه و ساختار کلاس درس در انگیزه‌مندی یا بی‌انگیزگی دانش‌آموزان چیست؟

____________________

◇ آکادمی رهیار، برگزارکننده‌ی دوره‌های توانمندسازی برای معلمان

Instagram.com/rahyaracademy

t.me/Rahyar_Academy

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!

نشستی برای بازاندیشی سالی که گذشت | آرزو حبیبی – غزل اسماعیلی

◇ شماره سیزدهم از مجموعه وبینارهای رایگان «کاشت-داشت-برداشت»

بیشتر بخوانید

در بابِ معلمی دبستان | محمود شیخیان

◇ شماره دوازدهم از مجموعه وبینارهای رایگان «کاشت-داشت-برداشت»

بیشتر بخوانید

نمی‌خواهم به مدرسه بروم | حیدر زندیه

◇ شماره یازدهم از مجموعه وبینارهای «کاشت-داشت-برداشت»

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *