شیوه‌های مدیریت انگیزه‌ی دانش‌آموزان در کلاس درس | علی صاحبی – آکادمی رهیار
جلسه 4 وبینارهای کاشت-داشت-برداشت
مدرس دوره دکتر علی صاحبی
زمان ویدیو 01:06:05
نوشتن نظر کلیک کنید

شیوه‌های مدیریت انگیزه‌ی دانش‌آموزان در کلاس درس | علی صاحبی

■ انگیزه‌سازان درونی که همان نیازهای اساسی هستند همواره با دانش‌آموزان همراهند و کار معلم گره زدن درس، فعالیت‌های درسی و تکالیف با نیازهای دانش‌آموزان است.

در این وبینار به چگونگی این پیوند با استفاده از ایده‌های نظریه انتخاب و مدرسه کیفی پرداختیم.

____________________

■ با حضور:
دکتر علی صاحبی | دکتری روانشناسی بالینی، فوق تخصص اختلالات وسواس
* مربی ارشد و عضو هیأت علمی موسسه بین‌المللی ویلیام گلسر

____________________

■ سرفصل‌ها:
– انگیزه‌ها از کجا می آیند؟
– آیا عوامل بیرونی می‌توانند انگیزه‌بخش باشند؟
– نقش معلم، مدرسه و ساختار کلاس درس در انگیزه‌مندی یا بی‌انگیزگی دانش‌آموزان چیست؟

____________________

◇ آکادمی رهیار، برگزارکننده‌ی دوره‌های توانمندسازی برای معلمان

Instagram.com/rahyaracademy

t.me/Rahyar_Academy

Related posts

Don't miss reading these posts!
رویکرد UbD آکادمی رهیار

وبینار آشنایی با رویکرد «فهمیدن به‌واسطه طراحی» یا UbD

آکادمی رهیار کارگاه‌های «فهمیدن به‌‌واسطه طراحی» را برگزار می کند.

Read more

نشستی برای بازاندیشی سالی که گذشت | آرزو حبیبی – غزل اسماعیلی

◇ شماره سیزدهم از مجموعه وبینارهای رایگان «کاشت-داشت-برداشت»

Read more

در بابِ معلمی دبستان | محمود شیخیان

◇ شماره دوازدهم از مجموعه وبینارهای رایگان «کاشت-داشت-برداشت»

Read more

Comments

Share your comments with us

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *