■ انگیزهسازان درونی که همان نیازهای اساسی هستند همواره با دانشآموزان همراهند و کار معلم گره زدن درس، فعالیتهای درسی و تکالیف با نیازهای دانشآموزان است.
در این وبینار به چگونگی این پیوند با استفاده از ایدههای نظریه انتخاب و مدرسه کیفی پرداختیم.
____________________
■ با حضور:
دکتر علی صاحبی | دکتری روانشناسی بالینی، فوق تخصص اختلالات وسواس
* مربی ارشد و عضو هیأت علمی موسسه بینالمللی ویلیام گلسر
____________________
■ سرفصلها:
– انگیزهها از کجا می آیند؟
– آیا عوامل بیرونی میتوانند انگیزهبخش باشند؟
– نقش معلم، مدرسه و ساختار کلاس درس در انگیزهمندی یا بیانگیزگی دانشآموزان چیست؟
____________________
◇ آکادمی رهیار، برگزارکنندهی دورههای توانمندسازی برای معلمان