■ فرآیند گذار به مدرسهی کیفی؛ راهکارهایی برای معلمان
ویلیام گلسر میگوید: «افرادی هستند که طبق نظریه انتخاب عمل میکنند بدون اینکه خودشان بدانند!»
■ آگاهی از اصول مدرسه کیفی و روابط کیفی میتواند به اطلاعات و رفتارهای ما در آموزش جهت درستی عطا کند و نتایج درخشانی را رقم بزند
● در این وبینار تلاش کردیم به اهمیت این موارد پرداخته و راهکارها و مثالهای عملی ارائه دهیم.
■ سرفصلها:
– ایجاد رابطه کیفی
– ویژگیهای محیط کیفی
– شکلگیری یادگیری کیفی
■باحضور:
حیدر زندیـه
– بنیانگذار اولین مدرسه نمونه دولتی
– بیش از 10 سال سابقه مدیریت مدرسه
– مدرس و مسئول دپارتمان ریاضی
– مشاور و راهبر آموزشی
– عضو گروه مؤسس و رئیس هیئت مدیره در مجتمع آموزشی رهیار
_________________
◇ آکادمی رهیار، برگزارکنندهی دورههای توانمندسازی برای معلمان