نظریه انتخاب و گذار به مدرسه کیفی | حیدر زندیه – آکادمی رهیار
جلسه 8 وبینارهای کاشت-داشت-برداشت
مدرس دوره مهندس حیدر زندیه
زمان ویدیو 01:05:27
نوشتن نظر کلیک کنید

نظریه انتخاب و گذار به مدرسه کیفی | حیدر زندیه

■ فرآیند گذار به مدرسه‌ی کیفی؛ راهکارهایی برای معلمان

ویلیام گلسر می‌گوید: «افرادی هستند که طبق نظریه انتخاب عمل می‌کنند بدون اینکه خودشان بدانند!»

■ آگاهی از اصول مدرسه کیفی و روابط کیفی می‌تواند به اطلاعات و رفتارهای ما در آموزش جهت درستی عطا کند و نتایج درخشانی را رقم بزند

● در این وبینار تلاش کردیم به اهمیت این موارد پرداخته و راهکارها و مثال‌های عملی ارائه دهیم.

■ سرفصل‌ها:
– ایجاد رابطه کیفی
– ویژگی‌های محیط کیفی
– شکل‌گیری یادگیری کیفی

■باحضور:
حیدر زندیـه
– بنیان‌گذار اولین مدرسه نمونه دولتی
– بیش از 10 سال سابقه مدیریت مدرسه
– مدرس و مسئول دپارتمان ریاضی
– مشاور و راهبر آموزشی
– عضو گروه مؤسس و رئیس هیئت مدیره در مجتمع آموزشی رهیار

_________________

◇ آکادمی رهیار، برگزارکننده‌ی دوره‌های توانمندسازی برای معلمان

Instagram.com/rahyaracademy

t.me/Rahyar_Academy

Related posts

Don't miss reading these posts!
رویکرد UbD آکادمی رهیار

وبینار آشنایی با رویکرد «فهمیدن به‌واسطه طراحی» یا UbD

آکادمی رهیار کارگاه‌های «فهمیدن به‌‌واسطه طراحی» را برگزار می کند.

Read more

نشستی برای بازاندیشی سالی که گذشت | آرزو حبیبی – غزل اسماعیلی

◇ شماره سیزدهم از مجموعه وبینارهای رایگان «کاشت-داشت-برداشت»

Read more

در بابِ معلمی دبستان | محمود شیخیان

◇ شماره دوازدهم از مجموعه وبینارهای رایگان «کاشت-داشت-برداشت»

Read more

Comments

Share your comments with us

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *