نظریه انتخاب و گذار به مدرسه کیفی | حیدر زندیه – آکادمی رهیار
جلسه 8 وبینارهای کاشت-داشت-برداشت
مدرس دوره مهندس حیدر زندیه
زمان ویدیو 01:05:27
نوشتن نظر کلیک کنید

نظریه انتخاب و گذار به مدرسه کیفی | حیدر زندیه

■ فرآیند گذار به مدرسه‌ی کیفی؛ راهکارهایی برای معلمان

ویلیام گلسر می‌گوید: «افرادی هستند که طبق نظریه انتخاب عمل می‌کنند بدون اینکه خودشان بدانند!»

■ آگاهی از اصول مدرسه کیفی و روابط کیفی می‌تواند به اطلاعات و رفتارهای ما در آموزش جهت درستی عطا کند و نتایج درخشانی را رقم بزند

● در این وبینار تلاش کردیم به اهمیت این موارد پرداخته و راهکارها و مثال‌های عملی ارائه دهیم.

■ سرفصل‌ها:
– ایجاد رابطه کیفی
– ویژگی‌های محیط کیفی
– شکل‌گیری یادگیری کیفی

■باحضور:
حیدر زندیـه
– بنیان‌گذار اولین مدرسه نمونه دولتی
– بیش از 10 سال سابقه مدیریت مدرسه
– مدرس و مسئول دپارتمان ریاضی
– مشاور و راهبر آموزشی
– عضو گروه مؤسس و رئیس هیئت مدیره در مجتمع آموزشی رهیار

_________________

◇ آکادمی رهیار، برگزارکننده‌ی دوره‌های توانمندسازی برای معلمان

Instagram.com/rahyaracademy

t.me/Rahyar_Academy

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!

نشستی برای بازاندیشی سالی که گذشت | آرزو حبیبی – غزل اسماعیلی

◇ شماره سیزدهم از مجموعه وبینارهای رایگان «کاشت-داشت-برداشت»

بیشتر بخوانید

در بابِ معلمی دبستان | محمود شیخیان

◇ شماره دوازدهم از مجموعه وبینارهای رایگان «کاشت-داشت-برداشت»

بیشتر بخوانید

نمی‌خواهم به مدرسه بروم | حیدر زندیه

◇ شماره یازدهم از مجموعه وبینارهای «کاشت-داشت-برداشت»

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *