کاربست ادبیات کودک در کلاس درس | محسن ذکااسدی – آکادمی رهیار
جلسه 10 وبینارهای کاشت-داشت-برداشت
مدرس دوره محسن ذکااسدی
زمان ویدیو 01:08:05
نوشتن نظر کلیک کنید

کاربست ادبیات کودک در کلاس درس | محسن ذکااسدی

■ از معلم‌های دبستان (و گاهی حتی متوسطه) می‌شنویم که روخوانی، دایره‌ی واژگان و املای دانش‌آموزان مطلوب نیست.
این مشکل که به‌خصوص پس از کرونا، بسیار شدیدتر شده است، سال‌ها بعد با هیچ کلاس کنکور، یا با تدریس هیچ استادی در دانشگاه اصلاح نمی‌شود؛
در این وبینار به همین موضوع پرداختیم چراکه:

   با شناخت ادبیات کودک و کاربست آن در کلاس درس می‌توان با یکی از مهم‌ترین و مؤثرترین راه‌ها برای حل و یا پیشگیری از آن اقدام کرد.

■ سرفصل‌ها:
– آشنایی با دوره‌های تاریخی ادبیات کودک در ایران
– معرفی برخی از نمونه‌های معروف ادبیات کودک در ایران
– آشنایی با برخی کارکردهای ادبیات کودک در کلاس درس

 

■ باحضور: محسن ذکااسدی
دکتری زبان و ادبیات فارسی،
سابقه‌ی ده سال تدریس در مدارس مختلف تهران،
مؤلف کتاب داستان کودک در ایران،
راهبر آموزشی معلمان دبستان در تهران، کرمان و سیستان و بلوچستان

آکادمی رهیار، برگزارکننده‌ی دوره‌های توانمندسازی برای معلمان

Instagram.com/rahyaracademy

t.me/Rahyar_Academy

Related posts

Don't miss reading these posts!
رویکرد UbD آکادمی رهیار

وبینار آشنایی با رویکرد «فهمیدن به‌واسطه طراحی» یا UbD

آکادمی رهیار کارگاه‌های «فهمیدن به‌‌واسطه طراحی» را برگزار می کند.

Read more

نشستی برای بازاندیشی سالی که گذشت | آرزو حبیبی – غزل اسماعیلی

◇ شماره سیزدهم از مجموعه وبینارهای رایگان «کاشت-داشت-برداشت»

Read more

در بابِ معلمی دبستان | محمود شیخیان

◇ شماره دوازدهم از مجموعه وبینارهای رایگان «کاشت-داشت-برداشت»

Read more

Comments

Share your comments with us

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *